El dimarts 26 d’octubre l’Associació Alanna va impartir el taller de Biblioteca Humana al cicle formatiu de Promoció d’Igualtat de gènere de l’IES Veles e Vents. Aquesta iniciativa forma part de la campanya de conscienciació contra la violència de gènere de l’Àrea d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives, sufragat per la subvenció de la Diputació de València, com a municipi adherit a la Xarxa de Municipis protegits contra la violència de gènere.
Les Biblioteques Humanes faciliten el diàleg entre joves estudiants i dones víctimes de violència de gènere, que sovint han sigut objecte de prejudicis i estereotips.
Aquesta acció crea un espai per poder interactuar i confrontar els estereotips i prejudicis, a través d’una metodologia activa amb l’alumnat.
La intervenció a les aules ha d’anar adaptant-se als canvis socials expressats per les noves generacions, donant-los espai per a poder opinar.
